Monday, July 26, 2010

主我永远爱你

This is a song i just wrote, melody and lyrics. I duno why, it just came to my head when i had a bath just now..

12/4 主我永远爱你

神羔羊,为了我来世上,
舍了一切荣耀,为了我们。

主耶稣,你如此地爱我,
甚至不惜一切,舍了生命。

# 主,我永远属你,
因你为了我们,钉在十架。
主,我永远爱你,
因为你爱我们,到永远,不改变。

2 comments:

Luke said...

Simple, clear =)

winter said...

nice 1 bro :D u glorify His name wif ur talent :)